Ai nevoie de Certificare ISO?
Servicii profesionale la cele mai mici preturi posibile!
Contacteaza-ne acum!Etape Implementare ISO
Planul pentru etapele procesului de implementare de cele mai multe ori este acelasi pentru orice companie. Mici diferente apar in functie de compania de consultanta ISO, de standarde ISO si de complexitatea companiei care doreste implemenetare si certificare ISO.Prima etapa a procesului de implementare ISO este stabilirea clauzelor contractuale si semnarea contractului de colaborare cu firma de consultanta ISO.
Analiza companiei client si a sistemului de management existent este cea de-a doua etapa in implementare sistemelor de management. De asemenea, vor fi prezentati managementului de vârf, pasii de implementare a sistemului si necesitatea implicarii managementului în acest proces.
Al treilea pas in implementare ISO este desemnarea prin decizie interna a unui RM (reprezentantul managementului). Managementul de varf va reprezenta persoana de legatura dintre consultantul si compania client si va avea responsabilitatea de a implementa sistemul împreuna cu consultantul.
Una dintre cele mai importante etape procesului de implementare ISO este elaborarea documentatiei conform standardului ISO (Manualul de management; Procedurile sistemului; Instructiuni de lucru/descriere de procese; Alte documente).
Etapa numarul cinci este implementarea sistemului de management - presupune întâlniri periodice între consultant si RM pentru aplicarea procedurilor din documentatie în procesele care se desfasoara în compania client. Tot in aceasta perioada se fac si ultimele adaugiri si modificari la documentatie, pentru a ajunge la forma ei finala.
Urmatoare etapa in implementare ISO reprezinta efectuarea unui audit intern al sistemului de management conform cerintelor din standard. Acest audit se va finaliza cu un numar de rapoarte de neconformitate si cu un raport de recomandari finale.
Ultima etapa a procesului de implementare este asistenta la auditul de cerificare. In perioada in care se desfasoara auditul de certificare, consultantul va asigura asistenta companiei client.
Etape Consultanta ISO
FAZA 1 - Evaluarea activitatilor din cadrul organizatiei
- Desfasurarea evaluarii
- Documentare asupra structurii organizatorice, capabilitatii tehnice si umane, precum si modul de desfasurare a activitatilor
- Verificarea si evaluarea constatarilor
- Informarea conducerii organizatiei asupra aspectelor esentiale care fac obiectul unor decizii la acest nivel, comunicarea aprecierii generale asupra elementelor sistemului de management al calitatii existent, care trebuie pastrate si preluate in documentele ce vor fi elaborate.
FAZA 2 - Stabilirea necesarului de proceduri/instructiuni operationale(de lucru) si a responsabilitatilor privind elaborarea, analizarea si aprobarea acestora
- Pe baza datelor culese la evaluare, se stabilesc de catre prestator impreuna cu conducerea societatii, procedurile /instructiunile operationale ce urmeaza a fi elaborate precum si responsabilitatile concrete privitor la elaborarea, analizarea si aprobarea acestora.
- Documentele de referinta vor fi listate, indosariate si pastrate in fiecare zona unde trebuie aplicate si unde vor fi utilizate de catre elaboratorii nominalizati.
FAZA 3 - Pregatirea personalului implicat in elaborarea documentelor sistemului de management
- Instruirea personalului implicat in elaborarea procedurilor/instructiunilor la care participa reprezentantul managementului si elaboratorii stabiliti, precum si alte persoane nominalizate pentru elaborarea P/I operationale, in functie de decizia conducerii societatii.
FAZA 4 - Elaborarea procedurilor de sistem, a procedurilor operationale si a manualului
FAZA 5 - Audit final in vederea determinarii stadiului implementarii sistemului de management si aprecierea pregatirii societatii pentru certificare
Servicii Certificare ISO
- Certificare ISO 9001
- Certificare ISO 14001
- Certificare OHSAS 18001
- Certificare HACCP-ISO 22000
- Certificare ISO 27001
- Certificare SA 8000
- Certificare Sisteme integrate
- Cursuri ISO auditori interni si externi
- Definitii
Servicii Consultanta ISO
- Documentatie ISO
- Legislatie Standarde ISO
- Consultanta ISO 9001
- Consultanta ISO 14001
- Consultanta OHSAS 18001
- Consultanta HACCP - ISO 22000
- Consultanta ISO 27001
- Consultanta SA 8000
- Consultanta sisteme integrate
Noutati

Standardul ISO 9001 este unul dintre factorii care favorizeaza comertul international cu bunuri si servicii; dovada o reprezinta numarul de tari care au adoptat acest standard si sutele de mii de firme care au obtinut certificare ISO 9001
Mai mult
Un certificat ISO 14001:2004 demonstreaza ca Sistemul de Management de Mediu al firmei dumneavoastra a fost testat si gasit corespunzator referitor la standardul de buna practica.
Mai mult